POMOC - FAQ

W czym możemy Ci pomóc?

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jeżeli nie znajdziesz tutaj swojej odpowiedzi napisz do nas na kontakt@medwear.pl bądź wyślij wiadomość za pośrednictwem formularza kontaktowego, którego znajdziesz w SEKCJI KONTAKT. 
Odpowiemy na Twoją wiadomość tak szybko jak to będzie możliwe!

Standardowy czas realizacji od momentu złożenia zamówienia wynosi średnio 3 – 4 dni robocze. W tym czasie Twoje zamówienie jest przekazywane do szwalni, gdzie zostaje wykrojone, uszyte, wyprasowane oraz spakowane specjalnie dla Ciebie. W przypadku zwiększonej ilości zamówień w danym okresie realizacja zamówienia może wydłużyć się do 10 dni roboczych. W takich przypadkach staramy się od razu informować o wydłużonym czasie realizacji już na etapie składania zamówienia.

Zamówienia indywidualne w większości przypadków realizujemy w takim samym czasie jak zestawy z oferty regularnej, jednak w przypadku bardziej skomplikowanych zamówień, bądź szytych “na miarę” proces może się wydłużyć i jest on bardzo indywidualny. 

Czas realizacji zamówień grupowych na większą ilość scrubsów jest przez nas zawsze podawany indywidualnie dla każdego takiego zamówienia.  

Wszystkie informacje na temat zwrotu znajdziesz na stronie ZWROTYNa zwrot dajemy Ci aż 30 dni od momentu otrzymania przez Ciebie zamówienia bez podania przyczyny. 

Tak! Jeżeli w Twoim zamówieniu było więcej produktów, jak najbardziej możesz oddać tylko część z nich. W przypadku, gdy zakupywanym produktem był Scrubs jako zestaw w przypadku odesłania jedynie bluzy bądź spodni zwracana kwota będzie pomniejszona o różnice pomiędzy zestawem a bluzą / spodniami kupowanymi osobno. 

Oczywiście! Zarówno zwrotów jak i wymian możesz dokonać w ciągu 30 dni od momentu odebrania przez Ciebie przesyłki. Wszelkie informacje na temat wymiany znajdziesz TUTAJ.
Przed wymianą prosimy o upewnienie się, że produkt który chcesz wymienić jest nadal dostępny w naszej ofercie.

Niestety w Medwear nie posiadamy placówki stacjonarnej. Sprzedaż prowadzona jest jedynie w formie wysyłkowej sprzedaży poprzez sklep internetowy. 

Od momentu przekazania paczki kurierowi niestety nie mamy wpływu na co to się dzieje z Twoją paczką, ale to nie znaczy, że tak po prostu Cię zostawimy! Na szczęście uszkodzenia paczek zdarzają się bardzo często, jednak może się zdarzyć, że przydarzy się to właśnie Tobie. Nic się nie przejmuj, każda paczka jest ubezpieczona.

Co wtedy zrobić? W przypadku, gdy odbierasz przesyłkę od kuriera, spisz w jego obecności protokół uszkodzenia paczki, w przypadku odbioru paczki bez protokołu firma transportowa może uznać, że paczka uległa uszkodzeniu później.

Jeżeli korzystasz z opcji paczkomatu, a Twoja paczka po wyjęciu najlepsze chwile ma już za sobą wypełnij formularz szkody na stronie przewoźnika bądź prześlij zdjęcia paczki do Nas na adres kontakt@medwear.pl a my zrobimy to w Twoim imieniu!

W przypadku, gdy oba zamówienia były złożone z opcją z płatną przesyłką zostaną one wysłane osobnymi paczkami. W przypadku chęci złożenia większego zamówienia polecamy zrobić to w ramach jednego zamówienia tak aby otrzymać możliwość darmowej przesyłki.
Jeżeli zamówienie zostało już złożone, a Ty zapomniałeś/łaś czegoś wrzucić do koszyka to prosimy o kontakt za pośrednictwem maila: kontakt@medwear.pl , formularza kontaktowego, który znajdziesz TUTAJ bądź naszych social mediów – na pewno pomożemy!

W przypadku całkowitego zwrotu zwracana jest dokładnie taka kwota jaka widnieje na fakturze włącznie z kosztami wysyłki zamówienia. Opłata za przesyłkę zwrotną jest po stronie kupującego.

Jeżeli wymieniasz produkt to koszt odesłania zamówienia jest po Twojej stronie, natomiast my po dokonaniu wymiany odsyłamy do Ciebie paczkę na nasz koszt 😊

Jeżeli chcesz anulować swoje zamówienie skontaktuj się z nami mailowo na adres kontakt@medwear.pl , bądź za pośrednictwem formularza kontaktowego, który znajdziesz TUTAJ. Jeżeli Twoje zamówienia zostało już zrealizowane, bądź jest już w drodze do Ciebie to niestety nie mamy możliwości jego anulacji. W takiej sytuacji po odebraniu paczki prosimy o dokonanie zwrotu – o tym jak to zrobić opisaliśmy w sekcji ZWROTY.

Faktury wystawiane są do każdego zamówienia na dane podane w trakcie zamawiania i wysyłane automatycznie po opłaceniu zamówienia. W przypadku płatności za pośrednictwem szybkich przelewów jest to parę minut, natomiast przy płatności tradycyjnym przelewem bankowym faktura przesyłana jest w momencie zaksięgowania kwoty na koncie. 

Spodobał Ci się kolor z kolekcji damskiej, którego nie widzisz w scrubsach męskich? A może woła do Ciebie kolor z serii Basic, który bardzo chcesz mieć w swoim scrubsie Premium? Nie ma problemu!

Wystarczy, że wybierzesz dowolny inny kolor zestawu, a w informacjach dodatkowych podczas składania zamówienia napiszesz, że chcesz by Twój zestaw był w innym, dostępnym kolorze – przygotujemy go dla Ciebie bez żadnych dodatkowych kosztów!

Jeżeli żaden z naszych standardowych rozmiarów nie pasuje do Twojej sylwetki to masz możliwość zamówienia u Nas zestawu uszytego specjalnie pod Ciebie!

Jak to zrobić? Najlepiej skontaktuj się z Nami przed zakupem podając swoje wymiary zgodnie z tymi, które zawarte są w tabeli rozmiarów.

Pojedyncze zmiany wykonamy dla Ciebie całkowicie bezpłatnie, jednak w przypadku gdy wymiary znacząco różnią się względem standardowej rozmiarówki to w zależności od ich skomplikowania może zostać naliczona dodatkowa opłata w wysokości do 10% do 30% zamawianego artykułu (cena ustalana jest indywidualnie) – za to Ty będziesz cieszyć się idealnie dopasowanym do Ciebie scrubsem!

PS. Scrubsy szyte “na miarę” są produktami indywidualnymi i nie podlegają zwrotom, dlatego w takim przypadku chętnie pomożemy wybrać dla Ciebie idealny rozmiar 😊

W przypadku nieudanej płatności za pośrednictwem bramki płatności otrzymasz na maila informacje o jej statusie. Można tam sprawdzić czy Twoja płatność się powiodła lub też nie.  Jeżeli płatność się nie udała najlepiej jak złożysz zamówienie raz jeszcze, poprzednie zostanie automatycznie anulowane po paru dniach. 

W Medwear nie świadczymy sprzedaży ratalnej, jednak taka możliwość może być udostępniona poprzez dostawcę bramki szybkich płatności online. W tym celu należy jako formę płatności wybrać bramkę płatniczą, a następnie jako formę zapłaty wybrać Raty. Niestety nie możemy zagwarantować dostępności takiej formy zapłaty po stronie dostawcy bramki płatności. 

Zwroty środków realizowane są do 14 dni od momentu przyjęcia przez nas Twojego zwrotu. Zwroty dokonywane są na konto, z którego realizowana była płatność. 

Nowi klienci poprzez zapis do naszego newslettera mogą skorzystać z kodu rabatowego na pierwsze zakupy! Możesz zapisać się do newslettera udając się na sam koniec strony bądź przechodząc TUTAJ.

Kupony rabatowe można użyć podczas składania zamówienia. Na podsumowaniu zamówienia widnieje specjalne pole, które służy do wprowadzenia kodu rabatowego. Po pomyślnym zastosowaniu kodu na podsumowaniu będzie on widoczny wraz z rabatem, który oferuje.

Oczywiście, że tak! Voucher możesz zamówić wybierając “Karty podarunkowe” z menu. Vouchery wysyłane są w formacie PDF do samodzielnego druku. 

POMOC - FAQ

W czym możemy Ci pomóc?

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jeżeli nie znajdziesz tutaj swojej odpowiedzi napisz do nas na kontakt@medwear.pl bądź wyślij wiadomość za pośrednictwem formularza kontaktowego, którego znajdziesz w SEKCJI KONTAKT. 
Odpowiemy na Twoją wiadomość tak szybko jak to będzie możliwe!

Standardowy czas realizacji od momentu złożenia zamówienia wynosi średnio 3 – 4 dni robocze. W tym czasie Twoje zamówienie jest przekazywane do szwalni, gdzie zostaje wykrojone, uszyte, wyprasowane oraz spakowane specjalnie dla Ciebie. W przypadku zwiększonej ilości zamówień w danym okresie realizacja zamówienia może wydłużyć się do 10 dni roboczych. W takich przypadkach staramy się od razu informować o wydłużonym czasie realizacji już na etapie składania zamówienia.

Zamówienia indywidualne w większości przypadków realizujemy w takim samym czasie jak zestawy z oferty regularnej, jednak w przypadku bardziej skomplikowanych zamówień, bądź szytych “na miarę” proces może się wydłużyć i jest on bardzo indywidualny. 

Czas realizacji zamówień grupowych na większą ilość scrubsów jest przez nas zawsze podawany indywidualnie dla każdego takiego zamówienia.  

Wszystkie informacje na temat zwrotu znajdziesz na stronie ZWROTYNa zwrot dajemy Ci aż 30 dni od momentu otrzymania przez Ciebie zamówienia bez podania przyczyny. 

Tak! Jeżeli w Twoim zamówieniu było więcej produktów, jak najbardziej możesz oddać tylko część z nich. W przypadku, gdy zakupywanym produktem był Scrubs jako zestaw w przypadku odesłania jedynie bluzy bądź spodni zwracana kwota będzie pomniejszona o różnice pomiędzy zestawem a bluzą / spodniami kupowanymi osobno. 

Oczywiście! Zarówno zwrotów jak i wymian możesz dokonać w ciągu 30 dni od momentu odebrania przez Ciebie przesyłki. Wszelkie informacje na temat wymiany znajdziesz TUTAJ.
Przed wymianą prosimy o upewnienie się, że produkt który chcesz wymienić jest nadal dostępny w naszej ofercie.

Niestety w Medwear nie posiadamy placówki stacjonarnej. Sprzedaż prowadzona jest jedynie w formie wysyłkowej sprzedaży poprzez sklep internetowy. 

Od momentu przekazania paczki kurierowi niestety nie mamy wpływu na co to się dzieje z Twoją paczką, ale to nie znaczy, że tak po prostu Cię zostawimy! Na szczęście uszkodzenia paczek zdarzają się bardzo często, jednak może się zdarzyć, że przydarzy się to właśnie Tobie. Nic się nie przejmuj, każda paczka jest ubezpieczona.

Co wtedy zrobić? W przypadku, gdy odbierasz przesyłkę od kuriera, spisz w jego obecności protokół uszkodzenia paczki, w przypadku odbioru paczki bez protokołu firma transportowa może uznać, że paczka uległa uszkodzeniu później.

Jeżeli korzystasz z opcji paczkomatu, a Twoja paczka po wyjęciu najlepsze chwile ma już za sobą wypełnij formularz szkody na stronie przewoźnika bądź prześlij zdjęcia paczki do Nas na adres kontakt@medwear.pl a my zrobimy to w Twoim imieniu!

W przypadku, gdy oba zamówienia były złożone z opcją z płatną przesyłką zostaną one wysłane osobnymi paczkami. W przypadku chęci złożenia większego zamówienia polecamy zrobić to w ramach jednego zamówienia tak aby otrzymać możliwość darmowej przesyłki.
Jeżeli zamówienie zostało już złożone, a Ty zapomniałeś/łaś czegoś wrzucić do koszyka to prosimy o kontakt za pośrednictwem maila: kontakt@medwear.pl , formularza kontaktowego, który znajdziesz TUTAJ bądź naszych social mediów – na pewno pomożemy!

W przypadku całkowitego zwrotu zwracana jest dokładnie taka kwota jaka widnieje na fakturze włącznie z kosztami wysyłki zamówienia. Opłata za przesyłkę zwrotną jest po stronie kupującego.

Jeżeli wymieniasz produkt to koszt odesłania zamówienia jest po Twojej stronie, natomiast my po dokonaniu wymiany odsyłamy do Ciebie paczkę na nasz koszt 😊

Jeżeli chcesz anulować swoje zamówienie skontaktuj się z nami mailowo na adres kontakt@medwear.pl , bądź za pośrednictwem formularza kontaktowego, który znajdziesz TUTAJ. Jeżeli Twoje zamówienia zostało już zrealizowane, bądź jest już w drodze do Ciebie to niestety nie mamy możliwości jego anulacji. W takiej sytuacji po odebraniu paczki prosimy o dokonanie zwrotu – o tym jak to zrobić opisaliśmy w sekcji ZWROTY.

Faktury wystawiane są do każdego zamówienia na dane podane w trakcie zamawiania i wysyłane automatycznie po opłaceniu zamówienia. W przypadku płatności za pośrednictwem szybkich przelewów jest to parę minut, natomiast przy płatności tradycyjnym przelewem bankowym faktura przesyłana jest w momencie zaksięgowania kwoty na koncie. 

Spodobał Ci się kolor z kolekcji damskiej, którego nie widzisz w scrubsach męskich? A może woła do Ciebie kolor z serii Basic, który bardzo chcesz mieć w swoim scrubsie Premium? Nie ma problemu!

Wystarczy, że wybierzesz dowolny inny kolor zestawu, a w informacjach dodatkowych podczas składania zamówienia napiszesz, że chcesz by Twój zestaw był w innym, dostępnym kolorze – przygotujemy go dla Ciebie bez żadnych dodatkowych kosztów!

Jeżeli żaden z naszych standardowych rozmiarów nie pasuje do Twojej sylwetki to masz możliwość zamówienia u Nas zestawu uszytego specjalnie pod Ciebie!

Jak to zrobić? Najlepiej skontaktuj się z Nami przed zakupem podając swoje wymiary zgodnie z tymi, które zawarte są w tabeli rozmiarów.

Pojedyncze zmiany wykonamy dla Ciebie całkowicie bezpłatnie, jednak w przypadku gdy wymiary znacząco różnią się względem standardowej rozmiarówki to w zależności od ich skomplikowania może zostać naliczona dodatkowa opłata w wysokości do 10% do 30% zamawianego artykułu (cena ustalana jest indywidualnie) – za to Ty będziesz cieszyć się idealnie dopasowanym do Ciebie scrubsem!

PS. Scrubsy szyte “na miarę” są produktami indywidualnymi i nie podlegają zwrotom, dlatego w takim przypadku chętnie pomożemy wybrać dla Ciebie idealny rozmiar 😊

W przypadku nieudanej płatności za pośrednictwem bramki płatności otrzymasz na maila informacje o jej statusie. Można tam sprawdzić czy Twoja płatność się powiodła lub też nie.  Jeżeli płatność się nie udała najlepiej jak złożysz zamówienie raz jeszcze, poprzednie zostanie automatycznie anulowane po paru dniach. 

W Medwear nie świadczymy sprzedaży ratalnej, jednak taka możliwość może być udostępniona poprzez dostawcę bramki szybkich płatności online. W tym celu należy jako formę płatności wybrać bramkę płatniczą, a następnie jako formę zapłaty wybrać Raty. Niestety nie możemy zagwarantować dostępności takiej formy zapłaty po stronie dostawcy bramki płatności. 

Zwroty środków realizowane są do 14 dni od momentu przyjęcia przez nas Twojego zwrotu. Zwroty dokonywane są na konto, z którego realizowana była płatność. 

Nowi klienci poprzez zapis do naszego newslettera mogą skorzystać z kodu rabatowego na pierwsze zakupy! Możesz zapisać się do newslettera udając się na sam koniec strony bądź przechodząc TUTAJ.

Kupony rabatowe można użyć podczas składania zamówienia. Na podsumowaniu zamówienia widnieje specjalne pole, które służy do wprowadzenia kodu rabatowego. Po pomyślnym zastosowaniu kodu na podsumowaniu będzie on widoczny wraz z rabatem, który oferuje.

Oczywiście, że tak! Voucher możesz zamówić wybierając “Karty podarunkowe” z menu. Vouchery wysyłane są w formacie PDF do samodzielnego druku. 

POMOC - FAQ

W czym możemy Ci pomóc?

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jeżeli nie znajdziesz tutaj swojej odpowiedzi napisz do nas na kontakt@medwear.pl bądź wyślij wiadomość za pośrednictwem formularza kontaktowego, którego znajdziesz w SEKCJI KONTAKT. 
Odpowiemy na Twoją wiadomość tak szybko jak to będzie możliwe!

Standardowy czas realizacji od momentu złożenia zamówienia wynosi średnio 3 – 4 dni robocze. W tym czasie Twoje zamówienie jest przekazywane do szwalni, gdzie zostaje wykrojone, uszyte, wyprasowane oraz spakowane specjalnie dla Ciebie. W przypadku zwiększonej ilości zamówień w danym okresie realizacja zamówienia może wydłużyć się do 10 dni roboczych. W takich przypadkach staramy się od razu informować o wydłużonym czasie realizacji już na etapie składania zamówienia.

Zamówienia indywidualne w większości przypadków realizujemy w takim samym czasie jak zestawy z oferty regularnej, jednak w przypadku bardziej skomplikowanych zamówień, bądź szytych “na miarę” proces może się wydłużyć i jest on bardzo indywidualny. 

Czas realizacji zamówień grupowych na większą ilość scrubsów jest przez nas zawsze podawany indywidualnie dla każdego takiego zamówienia.  

Wszystkie informacje na temat zwrotu znajdziesz na stronie ZWROTYNa zwrot dajemy Ci aż 30 dni od momentu otrzymania przez Ciebie zamówienia bez podania przyczyny. 

Tak! Jeżeli w Twoim zamówieniu było więcej produktów, jak najbardziej możesz oddać tylko część z nich. W przypadku, gdy zakupywanym produktem był Scrubs jako zestaw w przypadku odesłania jedynie bluzy bądź spodni zwracana kwota będzie pomniejszona o różnice pomiędzy zestawem a bluzą / spodniami kupowanymi osobno. 

Oczywiście! Zarówno zwrotów jak i wymian możesz dokonać w ciągu 30 dni od momentu odebrania przez Ciebie przesyłki. Wszelkie informacje na temat wymiany znajdziesz TUTAJ.
Przed wymianą prosimy o upewnienie się, że produkt który chcesz wymienić jest nadal dostępny w naszej ofercie.

Niestety w Medwear nie posiadamy placówki stacjonarnej. Sprzedaż prowadzona jest jedynie w formie wysyłkowej sprzedaży poprzez sklep internetowy. 

Od momentu przekazania paczki kurierowi niestety nie mamy wpływu na co to się dzieje z Twoją paczką, ale to nie znaczy, że tak po prostu Cię zostawimy! Na szczęście uszkodzenia paczek zdarzają się bardzo często, jednak może się zdarzyć, że przydarzy się to właśnie Tobie. Nic się nie przejmuj, każda paczka jest ubezpieczona.

Co wtedy zrobić? W przypadku, gdy odbierasz przesyłkę od kuriera, spisz w jego obecności protokół uszkodzenia paczki, w przypadku odbioru paczki bez protokołu firma transportowa może uznać, że paczka uległa uszkodzeniu później.

Jeżeli korzystasz z opcji paczkomatu, a Twoja paczka po wyjęciu najlepsze chwile ma już za sobą wypełnij formularz szkody na stronie przewoźnika bądź prześlij zdjęcia paczki do Nas na adres kontakt@medwear.pl a my zrobimy to w Twoim imieniu!

W przypadku, gdy oba zamówienia były złożone z opcją z płatną przesyłką zostaną one wysłane osobnymi paczkami. W przypadku chęci złożenia większego zamówienia polecamy zrobić to w ramach jednego zamówienia tak aby otrzymać możliwość darmowej przesyłki.
Jeżeli zamówienie zostało już złożone, a Ty zapomniałeś/łaś czegoś wrzucić do koszyka to prosimy o kontakt za pośrednictwem maila: kontakt@medwear.pl , formularza kontaktowego, który znajdziesz TUTAJ bądź naszych social mediów – na pewno pomożemy!

W przypadku całkowitego zwrotu zwracana jest dokładnie taka kwota jaka widnieje na fakturze włącznie z kosztami wysyłki zamówienia. Opłata za przesyłkę zwrotną jest po stronie kupującego.

Jeżeli wymieniasz produkt to koszt odesłania zamówienia jest po Twojej stronie, natomiast my po dokonaniu wymiany odsyłamy do Ciebie paczkę na nasz koszt 😊

Jeżeli chcesz anulować swoje zamówienie skontaktuj się z nami mailowo na adres kontakt@medwear.pl , bądź za pośrednictwem formularza kontaktowego, który znajdziesz TUTAJ. Jeżeli Twoje zamówienia zostało już zrealizowane, bądź jest już w drodze do Ciebie to niestety nie mamy możliwości jego anulacji. W takiej sytuacji po odebraniu paczki prosimy o dokonanie zwrotu – o tym jak to zrobić opisaliśmy w sekcji ZWROTY.

Faktury wystawiane są do każdego zamówienia na dane podane w trakcie zamawiania i wysyłane automatycznie po opłaceniu zamówienia. W przypadku płatności za pośrednictwem szybkich przelewów jest to parę minut, natomiast przy płatności tradycyjnym przelewem bankowym faktura przesyłana jest w momencie zaksięgowania kwoty na koncie. 

Spodobał Ci się kolor z kolekcji damskiej, którego nie widzisz w scrubsach męskich? A może woła do Ciebie kolor z serii Basic, który bardzo chcesz mieć w swoim scrubsie Premium? Nie ma problemu!

Wystarczy, że wybierzesz dowolny inny kolor zestawu, a w informacjach dodatkowych podczas składania zamówienia napiszesz, że chcesz by Twój zestaw był w innym, dostępnym kolorze – przygotujemy go dla Ciebie bez żadnych dodatkowych kosztów!

Jeżeli żaden z naszych standardowych rozmiarów nie pasuje do Twojej sylwetki to masz możliwość zamówienia u Nas zestawu uszytego specjalnie pod Ciebie!

Jak to zrobić? Najlepiej skontaktuj się z Nami przed zakupem podając swoje wymiary zgodnie z tymi, które zawarte są w tabeli rozmiarów.

Pojedyncze zmiany wykonamy dla Ciebie całkowicie bezpłatnie, jednak w przypadku gdy wymiary znacząco różnią się względem standardowej rozmiarówki to w zależności od ich skomplikowania może zostać naliczona dodatkowa opłata w wysokości do 10% do 30% zamawianego artykułu (cena ustalana jest indywidualnie) – za to Ty będziesz cieszyć się idealnie dopasowanym do Ciebie scrubsem!

PS. Scrubsy szyte “na miarę” są produktami indywidualnymi i nie podlegają zwrotom, dlatego w takim przypadku chętnie pomożemy wybrać dla Ciebie idealny rozmiar 😊

W przypadku nieudanej płatności za pośrednictwem bramki płatności otrzymasz na maila informacje o jej statusie. Można tam sprawdzić czy Twoja płatność się powiodła lub też nie.  Jeżeli płatność się nie udała najlepiej jak złożysz zamówienie raz jeszcze, poprzednie zostanie automatycznie anulowane po paru dniach. 

W Medwear nie świadczymy sprzedaży ratalnej, jednak taka możliwość może być udostępniona poprzez dostawcę bramki szybkich płatności online. W tym celu należy jako formę płatności wybrać bramkę płatniczą, a następnie jako formę zapłaty wybrać Raty. Niestety nie możemy zagwarantować dostępności takiej formy zapłaty po stronie dostawcy bramki płatności. 

Zwroty środków realizowane są do 14 dni od momentu przyjęcia przez nas Twojego zwrotu. Zwroty dokonywane są na konto, z którego realizowana była płatność. 

Nowi klienci poprzez zapis do naszego newslettera mogą skorzystać z kodu rabatowego na pierwsze zakupy! Możesz zapisać się do newslettera udając się na sam koniec strony bądź przechodząc TUTAJ.

Kupony rabatowe można użyć podczas składania zamówienia. Na podsumowaniu zamówienia widnieje specjalne pole, które służy do wprowadzenia kodu rabatowego. Po pomyślnym zastosowaniu kodu na podsumowaniu będzie on widoczny wraz z rabatem, który oferuje.

Oczywiście, że tak! Voucher możesz zamówić wybierając “Karty podarunkowe” z menu. Vouchery wysyłane są w formacie PDF do samodzielnego druku. 

0
    0
    KOSZYK
    TWÓJ KOSZYK JEST PUSTYPOWRÓT DO SKLEPU