REKLAMACJA TOWARU

Warunki reklamacji

Reklamacje rozpatrywane są drogą mailową. W takim przypadku prosimy o kontakt pod adresem:
kontakt@medwear.pl 
bądź za pośrednictwem formularza reklamacyjnego poniżej.

W wiadomości prosimy o opisanie wady (kiedy się pojawiła, w jakich okolicznościach) oraz załączenie zdjęć.
W temacie wiadomości prosimy o dopisanie słowa “Reklamacja”.

Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych.

Uzupełnij formularz reklamacji

Podaj swoje dane, adres e-mail, z którego zostało składane zamówienie, numer zamówienia (znajdziesz go na swojej skrzynce e-mail w potwierdzeniu złożenia zamówienia),  powiedz nam kiedy wada powstała oraz opisz ją w paru zdaniach. Opcjonalnie możesz również załączyć zdjęcia przedstawiające wadę.  

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Imię i nazwisko osoby, która dokonuje reklamacji.
Podaj adres email, który został podany przy składaniu zamówienia.
Numer zamówienia, które reklamujesz. Znajdziesz je w potwierdzeniu na swojej skrzynce email.
Powiedz nam, kiedy zauważyłeś / łaś wadę.
Opisz dokładnie powstałą wadę, w jakich okolicznościach powstała / została zauważona.
Kliknij lub przeciągnij do tego obszaru pliki przeznaczone do przesłania.Maksymalna liczba przesyłanych plików wynosi 5.
Opcjonalnie możesz maksymalnie przesłać 5 zdjęć. Waga pojedynczego zdjęcia nie może przekraczać 10 MB.

Chcesz zwrócić produkt?

Nietrafiony rozmiar lub kolor? Chcesz wymienić swoje zamówienie?

REKLAMACJA TOWARU

Warunki reklamacji

Reklamacje rozpatrywane są drogą mailową. W takim przypadku prosimy o kontakt pod adresem:
kontakt@medwear.pl 
bądź za pośrednictwem formularza reklamacyjnego poniżej.

W wiadomości prosimy o opisanie wady (kiedy się pojawiła, w jakich okolicznościach) oraz załączenie zdjęć.
W temacie wiadomości prosimy o dopisanie słowa “Reklamacja”.

Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych.

Uzupełnij formularz reklamacji

Podaj swoje dane, adres e-mail, z którego zostało składane zamówienie, numer zamówienia (znajdziesz go na swojej skrzynce e-mail w potwierdzeniu złożenia zamówienia),  powiedz nam kiedy wada powstała oraz opisz ją w paru zdaniach. Opcjonalnie możesz również załączyć zdjęcia przedstawiające wadę.  

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Imię i nazwisko osoby, która dokonuje reklamacji.
Podaj adres email, który został podany przy składaniu zamówienia.
Numer zamówienia, które reklamujesz. Znajdziesz je w potwierdzeniu na swojej skrzynce email.
Powiedz nam, kiedy zauważyłeś / łaś wadę.
Opisz dokładnie powstałą wadę, w jakich okolicznościach powstała / została zauważona.
Kliknij lub przeciągnij do tego obszaru pliki przeznaczone do przesłania.Maksymalna liczba przesyłanych plików wynosi 5.
Opcjonalnie możesz maksymalnie przesłać 5 zdjęć. Waga pojedynczego zdjęcia nie może przekraczać 10 MB.

Chcesz zwrócić produkt?

Nietrafiony rozmiar lub kolor? Chcesz wymienić swoje zamówienie?

0
    0
    KOSZYK
    TWÓJ KOSZYK JEST PUSTYPOWRÓT DO SKLEPU